واحد : حقوق و دستمزد
مسئول واحد : سکینه اسماعیل زاده
شماره تماس داخلی: 144
شرح وظایف:
گردآوری کلیه آیین نامه، دستورالعملها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و به روز نمودن آنها.
تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق و مساعده کارکنان و ارائه آن به مسئول حسابداری وجوه و تامین اعتبار.
همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل شبکه وبیمارستان
اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب.
اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به مسئول حسابداری وجوه و تأمین اعتبار.
تسلیم دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به خزانه، سازمان تأمین اجتماعی و حوزه مالیاتی.
ارائه گزارشهای پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق.
همکاری با مسئول امور مالی در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل به شبکه (وام – مساعده ...)
به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان.
تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت پرسنل اعزامی
تهیه لیست محاسبه تسویه حساب پرسنل.
تهیه لیستهای ذخیره مرخصی استفاده نشده، بازخرید سنوات خدمت و سایر مطالبات کارکنان در پایان سال .
صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینههای مربوط به کارکنان از جمله سنوات خدمت و ....
صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی.
بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق.
تهیه لیست تعدیل مالیاتی در پایان سال مالی.
انجام سایر وظایف مرتبط محوله
واحد : رسیدگی و اعتبارات
مسئول واحد : زهرا ضیایی
شماره تماس داخلی: 127
شرح وظایف:
واحد رسیدگی :
رسیدگی و کنترل اسناد مالی و ثبت حسابداری تعهدی
تهیه کلیه ضمائم لازم جهت صدور سند نظیر گزارش کار ،مجوزهای پرداخت و گزارش تأییدکار
رسیدگی به رفع اشکالات اسناد حسابداری
انجام امور حسابداری انبار.
محرمانه تلقی نمودن اطلاعاتی که در طول رسیدگی باآن برخورد میشود .
واحد اعتبارات :
کنترل تخصیص دریافتی و نظارت بر پرداخت هزینه ها طبق اعتبارات دریافتی
کنترل مانده اعتبارات و پیش پرداختها و صورت حسابهای سنوات قبل
انجام کلیه امور مربوط به تأمین اعتبار درخواستهای خرید کالا
انجام سایر امور ارجاعی
واحد : دفتر داری و دریافت و پرداخت
مسئول واحد : زهرا اسماعیل زاده
شماره تماس داخلی: 109
شرح وظایف:
واحد دفترداری :
صدور کلیه اسناد پرداختی حسابداری
صدور چک اعم از چک های حقوقی ،پرداختی و غیره ..
پیگیری امور مربوط به ارسال چک های بدهی مالیاتی ،کسورات ،غیبت ،تأخیر و غیره
تهیه و تنظیم کارت پیمان جهت کلیه قراردادها
تهیه و تنظیم صورتهای مغـایرت مربوط به حسابهای فی مابین با سایر شرکتها یا پیمانکاران و سایر افراد طرف حساب با شبکه و اقـدام جهت رفع مغایرت آنها
کنتـرل وتطبیق هرنوع پرداخت ، با سوابق قبلی (مانده بدهی یا بستانکاری قبلی ).
کنترل مستمر نقدینگی و تهیه گزارشات روزانه ازموجودی بانکها و کلیه دریافت و پرداخت ها .
بررسی و کنترل صحت متن چک های صادره با درخواست چک و مستندات پیوست و رعایت کلیه موارد ایمنی لازم در متن چک.
محاسبه و کنترل کارمزدهای بانکی بمنظور اطمینان از صحت محاسبه آن و صدور اسناد حسابداری مربوطه
نگهداری و کنترل حسابهای بانکی مرکز .
رفع مغایرات بانکی .
واحد دریافت و پرداخت :
تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی ،پیمانی ، قراردادی و ... و چاپ اسناد مربوط
تهیه سیاهه حقوقی کارکنان
محاسبه و تهیه فهرست مربوط به تأمین اجتماعی و خدمات درمانی کارکنان
تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان
تهیه و تنظیم صورت حسابهای کسور مالیاتی
تهیه و تنظیم فیش حقوقی ماهیانه کارکنان و انجام کلیه امور مربوط
انجام کلیه امور مربوط به حقوق بازنشستگان
تحویل چک های صادر شده به همراه مدارک مربوطه به شعب سازمان تامین اجتماعی ، سازمان امور مالیاتی و ... در مهلت قانونی مقرر.