رفتن به محتوای اصلی
x

واحد تدارکات و کارپردازی

مسئول واحد : رضا قنبری

تلفن داخلی :110

 

شرح وظایف مسئول تدارکات

1- مسئول تهیه و تامین نیازمندیهای واحدها .

2- رسیدگی اوراق فاکتور و نظارت بر تعیین بها از فروشگاههای مختلف با توجه به مرغوبیت جنس با رعایت آئین نامه معاملات دولتی .

3- ارجاع اوراق درخواست لوازم مراکز و دستور خرید آن پس از کسب اجازه و تامین اعتبار .

4- نوشتن برگ درخواست صورتجلسه ، نامه انباری ، گواهی انجام کار،فاکتورهای خرید کالا و تحویل مستقیم

5- تکمیل امضاء برگ درخواست ، صورتجلسه ، نامه انباری ، گواهی انجام کار

6- نوشتن لیست اسامی فروشگاه هابه همراه کد پستی فاکتور ها و تماس با دانشگاه به منظور ثبت در دفتر داری برنامه حسابداری تعهدی

7- نرخ گذاری رسیدهای تعهدی و تعیین فروشگاه و ذخیره آن

8- پرینت گرفتن از رسیدهای نرخ گذاری شده و تکمیل امضاهای آن توسط انباردار، تدارکات ، امور اداری

9- تکمیل اوراق ، مرتب سازی اوراق و نوشتن سند حسابداری و مهر کارپردازی ، شماره صورتجلسه ، سمت و اسامی امضاء کنندگان و تاریخ آنها

10- بررسی فاکتور ها از لحاظ فی ، قیمت یک قلم و قیمت کل فاکتور و رفع نواقص فاکتور توسط فروشنده

11- تماس با فروشندگان ، پیمانکاران ، ... برای تعویض فاکتور و تفکیک اجرت از جنس مشخص نمودن متراژ ، فی  ، تکمیل مهر و امضاء

12- انجام امور متفرقه و مرتبط با کارپردازی