مسئول واحد : رضا قنبری
تلفن داخلی :110
شرح وظایف مسئول تدارکات
1- مسئول تهیه و تامین نیازمندیهای واحدها .
2- رسیدگی اوراق فاکتور و نظارت بر تعیین بها از فروشگاههای مختلف با توجه به مرغوبیت جنس با رعایت آئین نامه معاملات دولتی .
3- ارجاع اوراق درخواست لوازم مراکز و دستور خرید آن پس از کسب اجازه و تامین اعتبار .
4- نوشتن برگ درخواست صورتجلسه ، نامه انباری ، گواهی انجام کار،فاکتورهای خرید کالا و تحویل مستقیم
5- تکمیل امضاء برگ درخواست ، صورتجلسه ، نامه انباری ، گواهی انجام کار
6- نوشتن لیست اسامی فروشگاه هابه همراه کد پستی فاکتور ها و تماس با دانشگاه به منظور ثبت در دفتر داری برنامه حسابداری تعهدی
7- نرخ گذاری رسیدهای تعهدی و تعیین فروشگاه و ذخیره آن
8- پرینت گرفتن از رسیدهای نرخ گذاری شده و تکمیل امضاهای آن توسط انباردار، تدارکات ، امور اداری
9- تکمیل اوراق ، مرتب سازی اوراق و نوشتن سند حسابداری و مهر کارپردازی ، شماره صورتجلسه ، سمت و اسامی امضاء کنندگان و تاریخ آنها
10- بررسی فاکتور ها از لحاظ فی ، قیمت یک قلم و قیمت کل فاکتور و رفع نواقص فاکتور توسط فروشنده
11- تماس با فروشندگان ، پیمانکاران ، ... برای تعویض فاکتور و تفکیک اجرت از جنس مشخص نمودن متراژ ، فی ، تکمیل مهر و امضاء
12- انجام امور متفرقه و مرتبط با کارپردازی