رفتن به محتوای اصلی
x

گرامیداشت یاد امامین انقلاب در شبکه بهداشت مبارکه؛ تجدید میثاق با رهبری در شبکه بهداشت مبارکه

به مناسبت ایام دهه ولایت و سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، مراسم تجدید میثاق و بیعت با حضرت آیت‌اله سیدمجتبی خامنه‌ای، با حضور دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه، مسئولان و جمعی از کارکنان این شبکه در سالن اجتماعات ابن‌سینا (آموزشگاه بهورزی) برگزار شد.

دکتر پارسا در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع)، یاد و خاطره امام راحل، رهبر شهید و تمامی شهدای ایران اسلامی را گرامی داشت. 

وی با اشاره به جایگاه تعیین‌کننده مردم در نظام اسلامی، حضور پرشور آحاد جامعه را ستود و اظهار داشت: «در خصوص انتخاب رهبری جدید، شاهد یک فرآیند مردم‌محور بودیم که در آن، ابتدا خواست و اراده مردم تجلی یافت و سپس مجلس خبرگان رهبری ایشان را انتخاب نمودند.»

مدیر شبکه با واکاوی واقعه غدیر خم و بیعت گسترده مسلمانان با حضرت علی (ع)، یکی از دلایل اصلی مظلومیت و تنها ماندن آن حضرت را نفوذ جریان‌های منافق در جامعه دانست. وی تأکید کرد: «امروز نیز باید نسبت به مسئله نفاق هوشیار بود؛ چرا که نفاق می‌تواند مسیر تاریخ و سرنوشت یک ملت را منحرف کند.»

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با امضای بیعت‌نامه، وفاداری و تجدید میثاق خود را با حضرت آیت‌اله سیدمجتبی خامنه‌ای اعلام کردند.