جلسه پرسش و پاسخ مدیر و مسئولین شبکه بهداشت با پرسنل
روز شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵، جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسئولین و جمعی از پرسنل شبکه در سالن اجتماعات ابنسینا آموزشگاه بهورزی برگزار شد.
دکتر پارسا در ابتدای این جلسه ضمن تبریک دهه ولایت و فرارسیدن میلاد امام موسی کاظم (ع)، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را گرامی داشت. وی در ادامه بر اهمیت نقش مردم و حضور پرشور آنان در عرصههای مختلف اجتماعی تأکید کرد.
در بخش دیگری از این نشست، دکتر علوی ضمن تبریک ایام، با تقدیر از تلاشهای خستگیناپذیر پرسنل در ستاد و مراکز درمانی طی سال ۱۴۰۴، بر استمرار خدمترسانی و ارتقای شاخصهای سلامت تأکید کرد. وی همچنین به اولویتهای کلیدی نظام سلامت در سال جاری همچون SDH و جوانی جمعیت پرداختند.
در ادامه این جلسه، مسئولان فنی واحدهای مختلف به ارائه گزارش اهم اقدامات سال گذشته پرداختند و نمایندگان مراکز تحت پوشش نیز دغدغهها و چالشهای اجرایی خود را مطرح کردند.
در پایان، دکتر پارسا ضمن جمعبندی درخواستها و پاسخ به ابهامات مطرح شده، دستورات لازم را جهت پیگیری و حل مشکلات صادر کردند. بنا بر تصمیم اتخاذ شده، برخی از مسائل در قالب بازدیدهای حضوری از مراکز مورد بررسی دقیقتر قرار خواهند گرفت و مابقی موارد نیز در دستور کار شبکه قرار گرفت.