برگزاری کمیته اجرایی برنامه SDH و طرح شهید سلامی در مرکز بهداشت شهرستان مبارکه
کمیته اجرایی برنامه SDH و طرح شهید سلامی روز سه شنبه مورخ ۱۲ خردادماه ۱۴۰۵ در محل دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان مبارکه برگزار شد.
این نشست با هدف ارائه گزارش اقدامات و برنامههای اجرایی از سوی مسئولان واحدهای فنی مرکز بهداشت تشکیل شد و در آن، آخرین روند اجرای برنامههای مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، دکتر علوی معاون بهداشتی شبکه، به همراه مسئولان واحدهای فنی حضور داشتند و ضمن استماع گزارشها، بر ضرورت تداوم هماهنگی بین واحدها، پیگیری دقیق برنامهها و ارتقای شاخصهای بهداشتی تأکید شد.
این کمیته با محوریت بررسی میزان پیشرفت برنامهها و تقویت روند اجرایی فعالیتهای مرتبط با سلامت جامعه، در راستای تحقق اهداف تعیینشده برگزار شد.