رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مانور دورمیزی مدیریت بحران حملات سایبری (قطع اینترنت)

 یکشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۵ در راستای ارزیابی و تقویت آمادگی‌ها برای مواجهه با شرایط اضطراری، مانور دورمیزی مدیریت بحران در زمان قطع اینترنت با تمرکز بر حفظ تداوم عملکرد زیرساخت‌های حیاتی در سالن جلسات شبکه بهداشت برگزار شد. این رویداد با حضور آقای نصوحی جانشین فرمانده  و اعضای مدیریت حوادث و بحران به بررسی سناریوهای محتمل اختلال در شرایط بحران اختصاص داشت.

در این مانور بر لزوم افزایشی آمادگی عملیاتی به‌روزرسانی و تقویت تجهیزات پشتیبان و همچنین تعریف مسیرهای ارتباطی و اجرایی جایگزین برای تضمین پایداری خدمات ضروری تأکید ورزیدند.

در پایان جلسه، تصمیماتی جهت ارتقای آمادگی شبکه، بهینه‌سازی سازوکارهای پاسخ اضطراری، و تضمین تداوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط بحرانی اتخاذ شد.