رفتن به محتوای اصلی
x
  • اطلاعیه پذیرش کاردان و کارشناس (خانه های بهداشت بداغ آباد - زودان - جوهرستان)
    دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان اصفهان در سال 1402 از بين افراد واجد شرايط جهت تحصيل در مركز آموزش بهورزي استان اصفهان جهت روستاهای زودان – بداغ آباد داوطلب زن و جهت روستای جوهرستان داوطلب مرد مي پذيرد.
  • آگهی نیروی جذب کارشناس ماما / پرستار شیفت عصر مرکز جامع سلامت شهر کرکوند
    شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه در نظر دارد جهت شیفت عصر مرکز جامع سلامت شهر کرکوند از بین واجدین شرایط کارشناس ماما و یا پرستار اقدام به جذب نیرو نماید.
  • شبکه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
    شبکه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • لینک سامانه ارتباط مردمی معاونت بهداشت
    لینک سامانه ارتباط مردمی معاونت بهداشت https://portalphc.mui.ac.ir/ravabet
  • داوطلبان عرصه سلامت
    چهاردهم آذر ماه (پنجم دسامبر) مصادف باروز جهانی داوطلب ،بهترین فرصت برای توسعه فرهنگ فعالیتهای داوطلبانه و مشارکت مردمی در عرصه سلامت می باشد. داوطلبان کسانی هستند که بدون در نظر گرفتن هیچ نام و نشانی، سعی می‌کنند در لحظات سخت در کنار مردم باشند و امید را به جای سختی و رنج و بیماری بنشانند. داوطلبان سلامت، همچون حلقه محکمی ارتباط مسئولین بهداشتی را با سطوح محیطی جامعه برقرار می کنند. بدین ترتیب زمینه های لازم برای مشارکت فعالانه تر افراد در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور فراهم می شود.
  • 23 آبان روز جهانی دیابت
    با آموزش دیابت از آینده خود محافظت کنید
  • هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا)
    در سال جاری نیز به روال سال های گذشته در آخرین هفته مهر ماه (24 الی 30 مهر) با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه درخصوص اولویت های سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، برگزارمی گردد. با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت در کشور و اولویت اجرای وظایف محوله در قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» به وزارت بهداشت، برنامه ریزی برای مداخله از طرق مختلف شامل برگزاری نشست ها و برنامه های آموزشی، ارتقاء دانش و آگاهی، اطلاع رسانی به عموم مردم و تغییر رویکردهای بهداشتی و درمانی در این زمینه از اهم موضوعات مورد نظر در این هفته می باشد.
  • سلامت در پیاده روی اربعین
    با توجه به حضور عاشقان امام حسین )ع( در مراسم اربعین و طولانی بودن مسافت، احتمال انتقال بیماری های واگیر و گرمای هوا، خطر بروز مشکلات بهداشتی و درمانی برای برخی از زائرین عزیز وجود دارد. لذا نکات ذکر شده در ذیل تلاشی است جهت حفظ سلامتی این عزیزان: